Poikkeustilanteen vuoksi huomioitavat asiat!

  • Tule vain terveenä tunnille. Jää kotiin, jos sinulla on yskää, nuhaa tai lämpöä, tai asut jonkun kanssa joka sairastaa tai on karanteenissa.
  • Suosittelen, että tuot mukanasi oman joogamaton, joogatiilet, bolsterin, joogavyön ja viltin, mutta voit myös lainata näitä kaikkia Joogahuoneelta. Joogamatot puhdistetaan joka käytön jälkeen, mutta ikävä kyllä muita välineitä ei voi puhdistaa.
  • Minimoi vaatteiden vaihdon tarve. Poikkeuksellisesti voit viikata vaatteesi mattosi lähelle seinän viereen pukuhuoneen sijaan.

Salietiketti

Saavu ajoissa paikalle, jotta ehdit rauhoittua ennen harjoitusta. Ulko-ovi lukitaan harjoituksen alkaessa.

Laita puhelimesi äänettömälle jo heti eteisessä. Huolehdi, ettei myöskään värinähälytys tai muistutuksia ole jäänyt päälle.

Muistathan kertoa vaivoistasi, vammoistasi sekä mahdollisesta raskaudesta ohjaajalle, turvallisen harjoituksen turvaamiseksi. Flunssaisena tai sairaana tunneille ei tulla.

Pukeudu puhtaisiin, hengittäviin, joustaviin ja kevyisiin vaatteisiin, jotka pysyvät hyvin paikallaan. Astangajoogan mysoretunneilla ja voimajoogassa sukkia ei tarvita, sillä harjoitus tehdään paljain jaloin. Muilla tunneilla villasukat pitävät varpaat lämpiminä.

Jätä ylimääräiset tavarat pukuhuoneeseen. Salin puolella on hylly, jonne voit laittaa arvotavarasi harjoituksen ajaksi. Pyrimme pitämään lattiatilan harjoituksen aikana myös seinien viereltä mahdollisimman vapaana.

Vältä voimakkaita hajusteita.

Harjoituksen aikana ei syödä tai juoda. On suositeltavaa, ettet söisi kahteen tuntiin ennen voimakasta joogaharjoitusta. Eteentaivutukset, pää alaspäin oleminen tai vatsalla makaaminen eivät tunnu kovin mukavalta täydellä vatsalla. Jos kuitenkin syömisen väli venyy liian pitkäksi, voit syödä jotain helposti sulavaa kuten hedelmiä.

Kunnioitathan toisen harjoitusta hiljaisuudella ja kommunikoit vain välttämättömän.

Harjoitus lopetetaan aina loppurentoutukseen.